Jak aktivovat přesměrování hovoru?
Jak aktivovat přesměrování hovoru?
Author:Pavel Novotný
20.08.2024 08:00
Když posíláte SMS zprávy svým kontaktům a potenciálním zákazníkům, někteří z nich upřednostňují pokračovat v konverzaci prostřednictvím telefonního hovoru a nakonec zavolají na vaše virtuální číslo.
Abyste mohli přijímat tyto příchozí hovory, je potřeba na vašem účtu aktivovat funkci přesměrování hovorů (placená funkce).
Takto můžete aktivovat přesměrování hovoru:
1. Přejděte pod svým avatarem do nabídky předvoleb
2. a klikněte na Nastavení:
Posuňte stránku mírně dolu a klikněte na tlačítko „Přesměrování hovorů“
Na této stránce doplňků klikněte na tlačítko „Koupit“ a proveďte platbu. Po dokončení platby zadejte číslo mobilního telefonu, na které chcete přesměrovat hovory.
Hotovo, nyní můžete začít přijímat hovory z virtuálního čísla Lead Agent. Upozorňujeme, že hovory můžete přesměrovat zatím pouze na česká čísla.