Jak vám můžeme pomoci?

Nastavení speciálních zpráv

Prozkoumejte možnosti nastavení speciálních zpráv

Pavel Novotný

Author:Pavel Novotný

02.07.2024 12:57

Speciální zprávy lze využít pro přání k narozeninám, svátku nebo k různým událostem spojených s vaší firmou, jako je například datum ukončení smlouvy, výročí a podobně.


Zde jsou možnosti nastavení, které můžete použít při vytváření speciálních zpráv:


1: "Automaticky vytvořit úkoly v sekci CRM pro tuto speciální zprávu".
Pro každý kontakt můžete vytvořit úkol pro tuto konkrétní speciální zprávu.


2. "Automaticky vytvořit novou zprávu pro následující rok".
Vybraný kontakt obdrží zprávu z vašeho účtu Lead Agent® ke konkrétnímu datu jednou za rok.


3. "Zapněte diakritiku speciálně pro tuto zprávu".
Pokud chcete, aby vaše zpráva byla ještě více osobní, přidejte do ní diakritiku. Důležitá poznámka: Tato funkce nahrazuje možnost odebrat diakritiku ze všech zpráv v oblasti nastavení.

4. "Aktivovat nebo deaktivovat automatické odesílání narozeninových SMS".
Pokud je tato volba aktivována, tato konkrétní speciální zpráva NEBUDE odeslána vašim kontaktům.


Pro e-mailové zprávy zvolte následující nastavení: 


5. „Aktivujte nebo deaktivujte automatické odesílání narozeninového e-mailu“.
Pokud je tato volba aktivována, tato konkrétní speciální zpráva NEBUDE odeslána vašim kontaktům.